Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Advertisement

Kilka słów o tym, o czym wszyscy dobrze wiedzą, czyli dlaczego należy projektować doświadczenia klientów w e-commerce

Bo według raportu Gartnera „What’s Hot in Digital Commerce” w e-commerce najważniejsze jest doświadczenie konsumenta1. Bang! Możemy iść do domu. Ale gdybyśmy zdecydowali się jednak zostać, może się okazać, że nie takie to wszystko proste, a Mordor jest bliżej Siedmiu Królestw, niż myśleliśmy.

Kilka słów o tym, o czym wszyscy dobrze wiedzą, czyli dlaczego należy projektować doświadczenia klientów w e-commerce

Bo według raportu Gartnera „What’s Hot in Digital Commerce” w e-commerce najważniejsze jest doświadczenie konsumenta1. Bang! Możemy iść do domu. Ale gdybyśmy zdecydowali się jednak zostać, może się okazać, że nie takie to wszystko proste, a Mordor jest bliżej Siedmiu Królestw, niż myśleliśmy.
Bo według raportu Gartnera „What’s Hot in Digital Commerce” w e-commerce najważniejsze jest doświadczenie konsumenta1. Bang! Możemy iść do domu. Ale gdybyśmy zdecydowali się jednak zostać, może się okazać, że nie takie to wszystko proste, a Mordor jest bliżej Siedmiu Królestw, niż myśleliśmy.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę