Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Czego tak naprawdę oczekuje klient sklepu internetowego?

Klienci sklepów internetowych, zapytani, czego tak naprawdę chcą, odpowiadają od lat tak samo: dużych zdjęć i wyczerpujących opisów, prostych zakupów, szybkiej i darmowej wysyłki, dobrego kontaktu ze sprzedawcą i sensownych cen. Tylko tyle i aż tyle. Jeżeli zależy Ci, aby internauci u Ciebie kupowali i polecali Twój sklep innym, rób to i w zasadzie tylko to.

Czego tak naprawdę oczekuje klient sklepu internetowego?

Klienci sklepów internetowych, zapytani, czego tak naprawdę chcą, odpowiadają od lat tak samo: dużych zdjęć i wyczerpujących opisów, prostych zakupów, szybkiej i darmowej wysyłki, dobrego kontaktu ze sprzedawcą i sensownych cen. Tylko tyle i aż tyle. Jeżeli zależy Ci, aby internauci u Ciebie kupowali i polecali Twój sklep innym, rób to i w zasadzie tylko to.
Klienci sklepów internetowych, zapytani, czego tak naprawdę chcą, odpowiadają od lat tak samo: dużych zdjęć i wyczerpujących opisów, prostych zakupów, szybkiej i darmowej wysyłki, dobrego kontaktu ze sprzedawcą i sensownych cen. Tylko tyle i aż tyle. Jeżeli zależy Ci, aby internauci u Ciebie kupowali i polecali Twój sklep innym, rób to i w zasadzie tylko to.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę