Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Customer experience z punktu widzenia e-commerce producenta

Aż 88% klientów zauważa problemy przy zakupach online, a 76% jest skłonnych zrezygnować z transakcji, kiedy sklep nie spełnia ich oczekiwań – nie budzi zaufania, zawiera opisy produktów nieodpowiadające na pytania użytkowników albo nie oferuje oczekiwanej formy płatności. Wymienione kwestie to dopiero wierzchołek góry lodowej przeszkód, jakie napotykają kupujący. Wystarczy tylko wspomnieć o trudnościach ze znalezieniem produktu w internecie, niejasno komunikowanych promocjach czy – już po zakupie – kłopotach ze zwrotami i reklamacjami. Co na to producenci?

Customer experience z punktu widzenia e-commerce producenta

Aż 88% klientów zauważa problemy przy zakupach online, a 76% jest skłonnych zrezygnować z transakcji, kiedy sklep nie spełnia ich oczekiwań – nie budzi zaufania, zawiera opisy produktów nieodpowiadające na pytania użytkowników albo nie oferuje oczekiwanej formy płatności. Wymienione kwestie to dopiero wierzchołek góry lodowej przeszkód, jakie napotykają kupujący. Wystarczy tylko wspomnieć o trudnościach ze znalezieniem produktu w internecie, niejasno komunikowanych promocjach czy – już po zakupie – kłopotach ze zwrotami i reklamacjami. Co na to producenci?
Aż 88% klientów zauważa problemy przy zakupach online, a 76% jest skłonnych zrezygnować z transakcji, kiedy sklep nie spełnia ich oczekiwań – nie budzi zaufania, zawiera opisy produktów nieodpowiadające na pytania użytkowników albo nie oferuje oczekiwanej formy płatności. Wymienione kwestie to dopiero wierzchołek góry lodowej przeszkód, jakie napotykają kupujący. Wystarczy tylko wspomnieć o trudnościach ze znalezieniem produktu w internecie, niejasno komunikowanych promocjach czy – już po zakupie – kłopotach ze zwrotami i reklamacjami. Co na to producenci?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę