Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń i kiedy wybrać?

CPS, CPA czy CPC? Zamiast skupiać się na wyborze najlepszego modelu rozliczeń za reklamę w e-commerce, lepiej będzie wskazać wady każdego z nich. Żaden z nich nie jest idealny. Każdy wiąże się z wieloma niebezpieczeństwami, które – jeśli nie będziesz uważać – mogą Cię słono kosztować.

CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń i kiedy wybrać?

CPS, CPA czy CPC? Zamiast skupiać się na wyborze najlepszego modelu rozliczeń za reklamę w e-commerce, lepiej będzie wskazać wady każdego z nich. Żaden z nich nie jest idealny. Każdy wiąże się z wieloma niebezpieczeństwami, które – jeśli nie będziesz uważać – mogą Cię słono kosztować.
CPS, CPA czy CPC? Zamiast skupiać się na wyborze najlepszego modelu rozliczeń za reklamę w e-commerce, lepiej będzie wskazać wady każdego z nich. Żaden z nich nie jest idealny. Każdy wiąże się z wieloma niebezpieczeństwami, które – jeśli nie będziesz uważać – mogą Cię słono kosztować.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę