Sprawdź najnowszy numer

Dochodowy e-commerce w 2021 roku

Zobacz numer

Black Hat SEM – czyli nieczyste zagrania w Google Ads, które pomniejszają Twój dochód

Wielu z Was zna pojęcie black hat SEO, które mówi o tzw. technikach pozycjonowania „spod czarnego kapelusza” stosowanych przez pozycjonerów, a zabronionych oficjalnie przez Google’a oraz w następstwie przez Google’a również karanych (np. słynny ban dla Nokautu1). Mało jednak słyszy się o celowym stosowaniu technik niezgodnych z zasadami Google Ads, pomniejszających dochód Twojego e-commerce.

Black Hat SEM – czyli nieczyste zagrania w Google Ads, które pomniejszają Twój dochód

Wielu z Was zna pojęcie black hat SEO, które mówi o tzw. technikach pozycjonowania „spod czarnego kapelusza” stosowanych przez pozycjonerów, a zabronionych oficjalnie przez Google’a oraz w następstwie przez Google’a również karanych (np. słynny ban dla Nokautu1). Mało jednak słyszy się o celowym stosowaniu technik niezgodnych z zasadami Google Ads, pomniejszających dochód Twojego e-commerce.
Wielu z Was zna pojęcie black hat SEO, które mówi o tzw. technikach pozycjonowania „spod czarnego kapelusza” stosowanych przez pozycjonerów, a zabronionych oficjalnie przez Google’a oraz w następstwie przez Google’a również karanych (np. słynny ban dla Nokautu1). Mało jednak słyszy się o celowym stosowaniu technik niezgodnych z zasadami Google Ads, pomniejszających dochód Twojego e-commerce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę