Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Audyt finansowy e-commerce.
Część 3. Badanie rentowności
e-sklepu z podziałem na kanały sprzedaży

Z poprzednich numerów wiesz, jak przeprowadzić audyt finansowy e-sklepu i jak zbadać rentowność klientów ze względu na źródło ich pozyskania. W tym artykule skupię się na wyjaśnieniu, jak krok po kroku określić opłacalność sprzedaży usług w poszczególnych kanałach stosowanych w e-biznesie. Jeżeli więc zastanawiasz się, jak ustalić, które kanały sprzedażowe najbardziej przyczyniają się do zyskowności Twojego e-sklepu i w które działania powinieneś inwestować więcej czasu i pieniędzy, ten artykuł jest dla Ciebie.

Audyt finansowy e-commerce.
Część 3. Badanie rentowności
e-sklepu z podziałem na kanały sprzedaży

Z poprzednich numerów wiesz, jak przeprowadzić audyt finansowy e-sklepu i jak zbadać rentowność klientów ze względu na źródło ich pozyskania. W tym artykule skupię się na wyjaśnieniu, jak krok po kroku określić opłacalność sprzedaży usług w poszczególnych kanałach stosowanych w e-biznesie. Jeżeli więc zastanawiasz się, jak ustalić, które kanały sprzedażowe najbardziej przyczyniają się do zyskowności Twojego e-sklepu i w które działania powinieneś inwestować więcej czasu i pieniędzy, ten artykuł jest dla Ciebie.
Z poprzednich numerów wiesz, jak przeprowadzić audyt finansowy e-sklepu i jak zbadać rentowność klientów ze względu na źródło ich pozyskania. W tym artykule skupię się na wyjaśnieniu, jak krok po kroku określić opłacalność sprzedaży usług w poszczególnych kanałach stosowanych w e-biznesie. Jeżeli więc zastanawiasz się, jak ustalić, które kanały sprzedażowe najbardziej przyczyniają się do zyskowności Twojego e-sklepu i w które działania powinieneś inwestować więcej czasu i pieniędzy, ten artykuł jest dla Ciebie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę