Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Aspekty prawne modelu subskrypcyjnego w e-commerce. Część 1

Jeśli zastanawiasz się nad prowadzeniem biznesu e-commerce w tzw. modelu subskrypcyjnym, w Twojej głowie może się pojawiać mnóstwo pytań. Czy to nadal będzie sprzedaż, czy może już świadczenie usług? Czy regulamin Twojego sklepu powinien się różnić od standardowego? W jakim trybie będziesz mógł podwyższać ceny?

Aspekty prawne modelu subskrypcyjnego w e-commerce. Część 1

Jeśli zastanawiasz się nad prowadzeniem biznesu e-commerce w tzw. modelu subskrypcyjnym, w Twojej głowie może się pojawiać mnóstwo pytań. Czy to nadal będzie sprzedaż, czy może już świadczenie usług? Czy regulamin Twojego sklepu powinien się różnić od standardowego? W jakim trybie będziesz mógł podwyższać ceny?
Jeśli zastanawiasz się nad prowadzeniem biznesu e-commerce w tzw. modelu subskrypcyjnym, w Twojej głowie może się pojawiać mnóstwo pytań. Czy to nadal będzie sprzedaż, czy może już świadczenie usług? Czy regulamin Twojego sklepu powinien się różnić od standardowego? W jakim trybie będziesz mógł podwyższać ceny?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę