Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Analityka sprzedaży mobilnej

Czy wiesz, że do 2021 r. sprzedaż w kanałach mobilnych będzie stanowić aż 54% sprzedaży pochodzącej z e-commerce? To znaczy, że witryny zoptymalizowane pod klientów mobilnych nie będą już jedną z opcji, ale koniecznością. Krok po kroku przygotuj się więc do opracowania swojej strategii m-commerce na podstawie analizy ruchu mobilnego w sklepie internetowym.

Analityka sprzedaży mobilnej

Czy wiesz, że do 2021 r. sprzedaż w kanałach mobilnych będzie stanowić aż 54% sprzedaży pochodzącej z e-commerce? To znaczy, że witryny zoptymalizowane pod klientów mobilnych nie będą już jedną z opcji, ale koniecznością. Krok po kroku przygotuj się więc do opracowania swojej strategii m-commerce na podstawie analizy ruchu mobilnego w sklepie internetowym.
Czy wiesz, że do 2021 r. sprzedaż w kanałach mobilnych będzie stanowić aż 54% sprzedaży pochodzącej z e-commerce? To znaczy, że witryny zoptymalizowane pod klientów mobilnych nie będą już jedną z opcji, ale koniecznością. Krok po kroku przygotuj się więc do opracowania swojej strategii m-commerce na podstawie analizy ruchu mobilnego w sklepie internetowym.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę