Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

A jaki dostanę rabat? Jak reagować, kiedy klient negocjuje cenę

Kiedy ćwiczyłeś kciuk na ekranie smartfona, Twoją uwagę zwróciła reklama butów przecenionych z 500 zł na 200 zł. Nie dość, że dokładnie takich szukasz od miesiąca, to jeszcze ta cena! Klikasz, kupujesz i czujesz w środku tę rozpierającą radość, która wynika ze spełnienia pragnienia – i upolowania świetnej okazji. Ten stan trwałby jeszcze kilka godzin, ba, nawet dni, gdyby nie to, że metr scrollowania dalej Google pokazał Ci ofertę popularnej sieciówki obuwniczej. Ta sama para tu została przeceniona z 500 zł na 150 zł. W jednej chwili radość z „zaoszczędzenia” 300 zł zmieniła się w gorycz „przepłacenia” 50 zł.

A jaki dostanę rabat? Jak reagować, kiedy klient negocjuje cenę

Kiedy ćwiczyłeś kciuk na ekranie smartfona, Twoją uwagę zwróciła reklama butów przecenionych z 500 zł na 200 zł. Nie dość, że dokładnie takich szukasz od miesiąca, to jeszcze ta cena! Klikasz, kupujesz i czujesz w środku tę rozpierającą radość, która wynika ze spełnienia pragnienia – i upolowania świetnej okazji. Ten stan trwałby jeszcze kilka godzin, ba, nawet dni, gdyby nie to, że metr scrollowania dalej Google pokazał Ci ofertę popularnej sieciówki obuwniczej. Ta sama para tu została przeceniona z 500 zł na 150 zł. W jednej chwili radość z „zaoszczędzenia” 300 zł zmieniła się w gorycz „przepłacenia” 50 zł.
Kiedy ćwiczyłeś kciuk na ekranie smartfona, Twoją uwagę zwróciła reklama butów przecenionych z 500 zł na 200 zł. Nie dość, że dokładnie takich szukasz od miesiąca, to jeszcze ta cena! Klikasz, kupujesz i czujesz w środku tę rozpierającą radość, która wynika ze spełnienia pragnienia – i upolowania świetnej okazji. Ten stan trwałby jeszcze kilka godzin, ba, nawet dni, gdyby nie to, że metr scrollowania dalej Google pokazał Ci ofertę popularnej sieciówki obuwniczej. Ta sama para tu została przeceniona z 500 zł na 150 zł. W jednej chwili radość z „zaoszczędzenia” 300 zł zmieniła się w gorycz „przepłacenia” 50 zł.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę