Zamów nowy numer!

Zdrowa polityka cenowa i rabatowa w e-commerce

Zobacz numer

7 sposobów, jak zwiększyć marżę w e-commerce przy tej samej ofercie

Specjaliści od sprzedaży i e-commerce podkreślają, że konkurowanie ceną kończy się prędzej czy później utratą rentowności i brakiem propozycji wartości dla konsumenta. Mimo to wielu sprzedawców decyduje się obniżać ceny, aby zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. W konsekwencji obserwujemy kwadraturę koła – dystrybutorzy i producenci nie są w stanie zwiększać rabatów, koszt pozyskania klienta rośnie, a biznes balansuje na krawędzi opłacalności. Co zrobić, aby zapobiec takiej sytuacji?

7 sposobów, jak zwiększyć marżę w e-commerce przy tej samej ofercie

Specjaliści od sprzedaży i e-commerce podkreślają, że konkurowanie ceną kończy się prędzej czy później utratą rentowności i brakiem propozycji wartości dla konsumenta. Mimo to wielu sprzedawców decyduje się obniżać ceny, aby zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. W konsekwencji obserwujemy kwadraturę koła – dystrybutorzy i producenci nie są w stanie zwiększać rabatów, koszt pozyskania klienta rośnie, a biznes balansuje na krawędzi opłacalności. Co zrobić, aby zapobiec takiej sytuacji?
Specjaliści od sprzedaży i e-commerce podkreślają, że konkurowanie ceną kończy się prędzej czy później utratą rentowności i brakiem propozycji wartości dla konsumenta. Mimo to wielu sprzedawców decyduje się obniżać ceny, aby zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. W konsekwencji obserwujemy kwadraturę koła – dystrybutorzy i producenci nie są w stanie zwiększać rabatów, koszt pozyskania klienta rośnie, a biznes balansuje na krawędzi opłacalności. Co zrobić, aby zapobiec takiej sytuacji?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę