Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

7 dobrych praktyk upraszczających proces obsługi reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

Właściciele sklepów internetowych wiedzą, że budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów prowadzi do zwiększania sprzedaży. Dlatego też skupiają się na optymalizacji stron produktowych, checkoutów i innych kluczowych elementów serwisów e-commerce, jednak zapominają, że w dbaniu o customer experience liczy się każda pojedyncza interakcja – również ta związana z obsługą reklamacji, napraw gwarancyjnych czy zwrotów.

7 dobrych praktyk upraszczających proces obsługi reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów

Właściciele sklepów internetowych wiedzą, że budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów prowadzi do zwiększania sprzedaży. Dlatego też skupiają się na optymalizacji stron produktowych, checkoutów i innych kluczowych elementów serwisów e-commerce, jednak zapominają, że w dbaniu o customer experience liczy się każda pojedyncza interakcja – również ta związana z obsługą reklamacji, napraw gwarancyjnych czy zwrotów.
Właściciele sklepów internetowych wiedzą, że budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów prowadzi do zwiększania sprzedaży. Dlatego też skupiają się na optymalizacji stron produktowych, checkoutów i innych kluczowych elementów serwisów e-commerce, jednak zapominają, że w dbaniu o customer experience liczy się każda pojedyncza interakcja – również ta związana z obsługą reklamacji, napraw gwarancyjnych czy zwrotów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę