Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

6 kroków do przekształcenia poczty Gmail w BOK małego e-sklepu

Rozwiązań do internetowej obsługi klienta nie brakuje. Wszystkie oferty oprogramowania typu helpdesk mają swoje zalety, ale także generują dodatkowe koszty, które nie każdy właściciel małego sklepu jest gotowy ponieść. Na szczęście nie każdy musi. Jeśli w pełni wykorzystasz funkcje firmowej poczty Gmail, to możesz stworzyć w swojej skrzynce system obsługi zapytań, reklamacji i zgłoszeń klientów, w którym żadna wiadomość nie pozostanie niezauważona.

6 kroków do przekształcenia poczty Gmail w BOK małego e-sklepu

Rozwiązań do internetowej obsługi klienta nie brakuje. Wszystkie oferty oprogramowania typu helpdesk mają swoje zalety, ale także generują dodatkowe koszty, które nie każdy właściciel małego sklepu jest gotowy ponieść. Na szczęście nie każdy musi. Jeśli w pełni wykorzystasz funkcje firmowej poczty Gmail, to możesz stworzyć w swojej skrzynce system obsługi zapytań, reklamacji i zgłoszeń klientów, w którym żadna wiadomość nie pozostanie niezauważona.
Rozwiązań do internetowej obsługi klienta nie brakuje. Wszystkie oferty oprogramowania typu helpdesk mają swoje zalety, ale także generują dodatkowe koszty, które nie każdy właściciel małego sklepu jest gotowy ponieść. Na szczęście nie każdy musi. Jeśli w pełni wykorzystasz funkcje firmowej poczty Gmail, to możesz stworzyć w swojej skrzynce system obsługi zapytań, reklamacji i zgłoszeń klientów, w którym żadna wiadomość nie pozostanie niezauważona.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę