Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

5 wskazówek, jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro

Allegro Ads to potężne narzędzie reklamowe, które potrafi przynieść zdumiewające rezultaty. Reklamy pojawiają się na stronach wyników wyszukiwania na Allegro.pl (według danych wewnętrznych platformy w ten sposób szuka aż 49% użytkowników), ale także podczas przeglądania drzewa kategorii (tak szuka 22% użytkowników). Sprawdź, jak wpisać działania promocyjne na Allegro w strategię marketingową swojego sklepu.

5 wskazówek, jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro

Allegro Ads to potężne narzędzie reklamowe, które potrafi przynieść zdumiewające rezultaty. Reklamy pojawiają się na stronach wyników wyszukiwania na Allegro.pl (według danych wewnętrznych platformy w ten sposób szuka aż 49% użytkowników), ale także podczas przeglądania drzewa kategorii (tak szuka 22% użytkowników). Sprawdź, jak wpisać działania promocyjne na Allegro w strategię marketingową swojego sklepu.
Allegro Ads to potężne narzędzie reklamowe, które potrafi przynieść zdumiewające rezultaty. Reklamy pojawiają się na stronach wyników wyszukiwania na Allegro.pl (według danych wewnętrznych platformy w ten sposób szuka aż 49% użytkowników), ale także podczas przeglądania drzewa kategorii (tak szuka 22% użytkowników). Sprawdź, jak wpisać działania promocyjne na Allegro w strategię marketingową swojego sklepu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę