Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

5 problemów e-commerce, które rozwiążą wiadomości SMS

Stary, dobry, oldschoolowy SMS. Pewnie myślisz, że nie ma dla niego miejsca w nowoczesnym e-commerce, tymczasem okazuje się, że w niektórych sytuacjach jest znacznie skuteczniejszy niż inne sposoby komunikacji z klientem. Sprawdź, kiedy wysłać krótką wiadomość tekstową oraz jak ją sformułować, by klient czuł, że o niego dbasz, i wracał do Twojego sklepu. Tylko 160 znaków, a robi różnicę.

5 problemów e-commerce, które rozwiążą wiadomości SMS

Stary, dobry, oldschoolowy SMS. Pewnie myślisz, że nie ma dla niego miejsca w nowoczesnym e-commerce, tymczasem okazuje się, że w niektórych sytuacjach jest znacznie skuteczniejszy niż inne sposoby komunikacji z klientem. Sprawdź, kiedy wysłać krótką wiadomość tekstową oraz jak ją sformułować, by klient czuł, że o niego dbasz, i wracał do Twojego sklepu. Tylko 160 znaków, a robi różnicę.
Stary, dobry, oldschoolowy SMS. Pewnie myślisz, że nie ma dla niego miejsca w nowoczesnym e-commerce, tymczasem okazuje się, że w niektórych sytuacjach jest znacznie skuteczniejszy niż inne sposoby komunikacji z klientem. Sprawdź, kiedy wysłać krótką wiadomość tekstową oraz jak ją sformułować, by klient czuł, że o niego dbasz, i wracał do Twojego sklepu. Tylko 160 znaków, a robi różnicę.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę