Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

5 działań, dzięki którym zwiększysz e-sprzedaż w B2B

Szacuje się że do 2020 r. rynek e-commerce B2B podwoi się i będzie stanowił ½ sprzedaży w całym segmencie business to business. W samych Stanach Zjednoczonych w 2021 r. jego wartość osiągnie 1,2 bln dol.¹ Branżę czeka jednak wiele wyzwań: dopasowanie strategii do zmieniającego się profilu klienta i do ścieżki zakupowej oraz znaczny wzrost mocy decyzyjnej influencerów. Co muszą zrobić firmy B2B? Zacząć szerzej wykorzystywać technologię do poznania zachowań użytkowników i zrozumienia kontekstu zakupowego oraz zmienić podejście do sprzedaży online.

5 działań, dzięki którym zwiększysz e-sprzedaż w B2B

Szacuje się że do 2020 r. rynek e-commerce B2B podwoi się i będzie stanowił ½ sprzedaży w całym segmencie business to business. W samych Stanach Zjednoczonych w 2021 r. jego wartość osiągnie 1,2 bln dol.¹ Branżę czeka jednak wiele wyzwań: dopasowanie strategii do zmieniającego się profilu klienta i do ścieżki zakupowej oraz znaczny wzrost mocy decyzyjnej influencerów. Co muszą zrobić firmy B2B? Zacząć szerzej wykorzystywać technologię do poznania zachowań użytkowników i zrozumienia kontekstu zakupowego oraz zmienić podejście do sprzedaży online.
Szacuje się że do 2020 r. rynek e-commerce B2B podwoi się i będzie stanowił ½ sprzedaży w całym segmencie business to business. W samych Stanach Zjednoczonych w 2021 r. jego wartość osiągnie 1,2 bln dol.¹ Branżę czeka jednak wiele wyzwań: dopasowanie strategii do zmieniającego się profilu klienta i do ścieżki zakupowej oraz znaczny wzrost mocy decyzyjnej influencerów. Co muszą zrobić firmy B2B? Zacząć szerzej wykorzystywać technologię do poznania zachowań użytkowników i zrozumienia kontekstu zakupowego oraz zmienić podejście do sprzedaży online.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę