Sprawdź najnowszy numer

Dochodowy e-commerce w 2021 roku

Zobacz numer

4 narzędzia do analityki biznesowej, w które warto zainwestować w sklepie internetowym

Nie jest łatwo wybrać odpowiednią drogę w zakresie systemu analitycznego w e-commerce, bo na dobrą sprawę jedna prawidłowa droga nie istnieje. Uwarunkowania biznesowe, struktura danych istniejąca w przedsiębiorstwie i kompetencje pracowników mogą znacząco wpłynąć na sensowność takiego czy innego podejścia. Oto jeden z przykładów holistycznego spojrzenia na analitykę biznesową w e-sklepie.

4 narzędzia do analityki biznesowej, w które warto zainwestować w sklepie internetowym

Nie jest łatwo wybrać odpowiednią drogę w zakresie systemu analitycznego w e-commerce, bo na dobrą sprawę jedna prawidłowa droga nie istnieje. Uwarunkowania biznesowe, struktura danych istniejąca w przedsiębiorstwie i kompetencje pracowników mogą znacząco wpłynąć na sensowność takiego czy innego podejścia. Oto jeden z przykładów holistycznego spojrzenia na analitykę biznesową w e-sklepie.
Nie jest łatwo wybrać odpowiednią drogę w zakresie systemu analitycznego w e-commerce, bo na dobrą sprawę jedna prawidłowa droga nie istnieje. Uwarunkowania biznesowe, struktura danych istniejąca w przedsiębiorstwie i kompetencje pracowników mogą znacząco wpłynąć na sensowność takiego czy innego podejścia. Oto jeden z przykładów holistycznego spojrzenia na analitykę biznesową w e-sklepie.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę