Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

12 pułapek ekspansji zagranicznej

W czasach dynamicznego rozwoju branży e-commerce osiągnięcie wzrostu biznesu przez wejście na nowe rynki jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Chociaż wydaje się, że uruchomienie dodatkowej wersji językowej sklepu z obsługą nowej waluty to pestka, temat jest złożony. Obszarów wymagających dodatkowej pracy jest wiele, a w każdym z nich łatwo popełnić błąd. Najczęstsze zebrałem w tym artykule.

12 pułapek ekspansji zagranicznej

W czasach dynamicznego rozwoju branży e-commerce osiągnięcie wzrostu biznesu przez wejście na nowe rynki jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Chociaż wydaje się, że uruchomienie dodatkowej wersji językowej sklepu z obsługą nowej waluty to pestka, temat jest złożony. Obszarów wymagających dodatkowej pracy jest wiele, a w każdym z nich łatwo popełnić błąd. Najczęstsze zebrałem w tym artykule.
W czasach dynamicznego rozwoju branży e-commerce osiągnięcie wzrostu biznesu przez wejście na nowe rynki jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Chociaż wydaje się, że uruchomienie dodatkowej wersji językowej sklepu z obsługą nowej waluty to pestka, temat jest złożony. Obszarów wymagających dodatkowej pracy jest wiele, a w każdym z nich łatwo popełnić błąd. Najczęstsze zebrałem w tym artykule.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę