Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

12 apostołów zakupów, digitalizacja wsparta relacją i robotyzacja w TIM-ie

Kupiec, niczym cysorz, miał klawe życie. A potem przyszedł e-handel i wszystko zmienił. Tak to przynajmniej wyglądało w TIM-ie, który ponad siedem lat temu z sieci hurtowni elektrycznych przeobraził się w jednego z największych graczy rynku e-commerce B2B w Polsce. Kupca zastąpił zakupowiec, a to był zaledwie początek permanentnych zmian w obszarze zatowarowania.

12 apostołów zakupów, digitalizacja wsparta relacją i robotyzacja w TIM-ie

Kupiec, niczym cysorz, miał klawe życie. A potem przyszedł e-handel i wszystko zmienił. Tak to przynajmniej wyglądało w TIM-ie, który ponad siedem lat temu z sieci hurtowni elektrycznych przeobraził się w jednego z największych graczy rynku e-commerce B2B w Polsce. Kupca zastąpił zakupowiec, a to był zaledwie początek permanentnych zmian w obszarze zatowarowania.
Kupiec, niczym cysorz, miał klawe życie. A potem przyszedł e-handel i wszystko zmienił. Tak to przynajmniej wyglądało w TIM-ie, który ponad siedem lat temu z sieci hurtowni elektrycznych przeobraził się w jednego z największych graczy rynku e-commerce B2B w Polsce. Kupca zastąpił zakupowiec, a to był zaledwie początek permanentnych zmian w obszarze zatowarowania.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę